SOCIAL MEDIA MARKETING

Studia podyplomowe - III edycja 2024/2025

Instytut Prawa, Ekonomii i Administracji Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie zaprasza na profesjonalne studia podyplomowe Social Media Marketing.

Celem studiów jest przygotowanie od podstaw kompetentnych specjalistów z zakresu social media marketingu. Absolwent będzie posiadał gruntowną wiedzę oraz praktyczne umiejętności niezbędne do opracowywania, wdrożenia i zarządzania skuteczną strategią marketingową w mediach społecznościowych, w tym płatną kampanią reklamową, przy wykorzystaniu narzędzi z praktyki (również popularnych narzędzi sztucznej inteligencji).

Dlaczego powinieneś wybrać ten kierunek?

  • aktualnych trendów w marketingu, w tym trendów związanych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI) w działaniach marketingowych,
  • analizy i segmentacji rynku m.in. przy wykorzystaniu różnych narzędzi internetowych, w tym narzędzi AI,
  • opracowywania i wdrożenia skutecznej strategii marketingowej,
  • kreowania marki i zarządzania nią, budowania określonego wizerunku,
  • tworzenia kreatywnych materiałów reklamowych (grafik, video, itp.)
  • obsługi wielu narzędzi internetowych niezbędnych w pracy każdego marketera (m.in. Sotrender, Brand24),
  • tworzenia i zarządzania stronami internetowymi zgodnie z zasadami UX i SEO (WordPress),
  • prowadzenia skutecznej i kreatywnej komunikacji w mediach społecznościowych i zarządzania kryzysem w tych mediach,
  • prowadzenia efektywnych kampanii reklamowych Google Ads, Meta Ads i innych,
  • tworzenia wartościowych i angażujących treści w internecie,
  • prowadzenia działań marketingowych zgodnie z obowiązującym prawem,
  • pomiaru efektywności działań marketingowych.

Dlaczego warto?

•    STAWIAMY NA PRAKTYKĘ:  

Na studiach będziesz mieć możliwość pracy na praktycznych narzędziach, które są niezbędne w pracy każdego marketera w branży social media (w tym narzędzi AI).
Nasi studenci będą mieć możliwość pracy m.in. na narzędziu Sotrender oraz Brand24. Nasi Partnerzy udostępnią im to narzędzie bezpłatnie w czasie zajęć!                                                                                                                                                                                                                                                                        

•    WYJĄTKOWA KADRA EKSPERTÓW Z BRANŻY SOCIAL MEDIA!
Zajęcia będą prowadzić właściciele i pracownicy czołowych agencji w Polsce, zajmujących się marketingiem, w tym social media marketingiem (Coconut Agency, More Bananas, Friends Make Brands)!

Wykładowcy to praktycy, którzy wszelkie omawiane zagadnienia będą popierać licznymi przykładami z praktyki. Staramy się ograniczać teorię do minimum.

•    SZANUJEMY TWÓJ CZAS:
Zajęcia będą odbywać się w 100% zdalnie w czasie synchronicznym na MS Teams. Będą one w większości nagrywane, dzięki czemu możliwa będzie też praca niesynchroniczna, co dla naszych słuchaczy oznacza dużą oszczędność czasu i elastyczność.
Zadania wykonasz w dogodnym dla siebie czasie, więc nie martw się, że nie starczy Ci czasu na życie prywatne lub zawodowe. Dodatkowo będziesz miał możliwość indywidualnych konsultacji z wykładowcami, którzy będą starali się rozwiązać każdy Twój problem.

•    MYŚLISZ O KARIERZE W BRANŻY SOCIAL MEDIA?
Możesz rekrutować na staże i praktyki w naszych partnerskich agencjach marketingowych (More Bananas, Coconut Agency, Friends Make Brands)!

•    DOSTOSOWUJEMY SIĘ DO TWOICH POTRZEB:
Staramy się być elastyczni i dostosowywać tematykę do potrzeb słuchaczy, w zależności od tego, które treści są dla nich bardziej lub mniej interesujące. Twoje zadowolenie i satysfakcja są dla nas priorytetem!

SPRAWDŹ OPINIE NASZYCH STUDENTÓW!

Plan studiów - I semestr

Filary social media marketingu - 15h
Trendy w social media i AI - 10h
Content marketing - 10h
Narzędzia social media i AI - 15h
Meta marketing - 10h
Meta ads - 10h
Kreatywny marketing viralowy - 10h
Influencer marketing - 10h
Prawo w social media marketingu - 10h

Plan studiów - II semestr

Strategia social media - 15h
Social media ads bez Mety (np. LinkedIn ads, YouTube Ads, inne) - 10h
Video media (YouTube, TikTok) - 10h
Analityka w social media marketingu - 10h
Zarządzanie kryzysem w social media - 10h
Kreacje graficzne i video - 15h
Marketing społeczny w social media - 10h
Kreowanie marki w social media. Personal branding - 10h
Copywriting w social media - 10h

Terminy zjazdów:  

I semestr:

w trakcie opracowania

II semestr:

w trakcie opracowania

Sposób prowadzenia zajęć:

100% zdalnie

Czym kończą się studia?

Zakończenie studiów polega na zaliczeniu wszystkich przedmiotów objętych programem studiów. Nie ma obrony pracy dyplomowej.

Dolny/Górny limit przyjęć: 17/35

Na naszych studiach zdobędziesz praktyczną wiedzę i umiejętności w zakresie:

• aktualnych trendów w branży social media i AI,
• analizy rynku celem budowania skutecznej strategii dowolnej marki w mediach społecznościowych,
• budowania zasięgu i zaangażowania w mediach społecznościowych wokół marki,
• kreatywnego generowania pomysłów i rozwiązywania problemów w pracy social media marketera,
• wykorzystywania mediów społecznościowych do realizacji celów biznesowych,
• budowania i wdrażania strategii social media,
• tworzenia kreatywnych viralowych materiałów reklamowych do publikacji w mediach społecznościowych (grafik, video, itp.),
• tworzenia wartościowych i atrakcyjnych treści zgodnie z zasadami content marketingu i copywritingu (również przy użyciu narzędzi AI),
• obsługi wielu narzędzi internetowych niezbędnych w pracy każdego social media ninja (m.in. Brand24, Sotrender, inne – w tym narzędzia sztucznej inteligencji),
• tworzenia kampanii marketingu społecznego w social media i
• organizowania kampanii influencer marketingu,
• prowadzenia skutecznej i kreatywnej komunikacji w mediach społecznościowych i zarządzania kryzysem w tych mediach,
• prowadzenia kampanii reklamowych w Meta Ads i innych social media (m.in. Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, YouTube, TikTok i in.),
• kreowania marki w mediach społecznościowych osobistej i biznesowej,
• prowadzenia działań marketingowych w mediach społecznościowych zgodnie z obowiązującym prawem,
• analityki danych, analizy odpowiednich KPI do realizacji celów biznesowych,
• uzyskania certyfikatu 100-101: Meta Certified Digital Marketing Associate o znaczeniu międzynarodowym (przystąpienie do certyfikatu odbywa się poza studiami i jest dobrowolne).

Studia przygotowują do uzyskania certyfikatu 100-101: Meta Certified Digital Marketing Associate – certyfikatu Mety o znaczeniu międzynarodowym (przystąpienie do certyfikatu odbywa się poza studiami i jest dobrowolne).

 

Możliwa rekrutacja na staże lub praktyki do partnerskich agencji, m.in.: social media Coconut (najlepiej ocenianej agencji social media w Polsce!) i agencji kreatywnej More Bananas!

Zajęcia będą prowadzić właściciele i pracownicy czołowych agencji w Polsce, zajmujących się marketingiem, w tym social media marketingiem (Coconut Agency, More Bananas, Friends Make Brands)!

Nasi studenci będą mieć możliwość pracy m.in. na narzędziu Sotrender (nasz Partner udostępni im to narzędzie bezpłatnie na czas studiów!)

KADRA PRAKTYKÓW

Iwona Lupa zdjęcie

dr Iwona Lupa-Wójcik

Kierownik studiów. Posiada wieloletnie doświadczenie w social media marketingu i sprzedaży. Współpracowała z firmami w zakresie opracowywania i wdrażania strategii marketingowych. Dla klientów prowadzi kampanie w mediach społecznościowych. Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie zarządzania. Autor książek popularnonaukowych i licznych artykułów naukowych z social media marketingu. Realizatorka wielu projektów badawczych i praktycznych związanych z mediami społecznościowymi. Beneficjent licznych stypendiów naukowych. Główny wykonawca grantów naukowych dedykowanych mediom społecznościowym. Przewodnicząca 9-tej i 10-tej edycji European Conference on Social Media (ECSM2022 i ECSM2023), w której biorą udział badacze social media z ponad 40 krajów z całego świata.
Anna Ledwoń-Blacha zdjęcie

Anna Ledwoń-Blacha

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Product marketing manager w startupie alloweat. Ewangelizatorka strategii marketingowych i komunikacyjnych. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami oraz psychologicznym podejściem do marketingu. Trenerka - głównie w zakresie mediów społecznościowych, digital marketingu, strategii i customer experience. Z marketingiem związana od 11 lat, od 6 lat szkoli i prowadzi warsztaty. Na sali szkoleniowej - fizycznej jak i wirtualnej spędziła już ponad 2000 godzin. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska. Współautorka kilku kursów e-learningowych. Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Zwyciężczyni jednej z edycji sprawny.marketing oraz ambasadorka Małopolskiego Festiwalu Innowacji. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo - Hutniczej, WSB w Gdańsku czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. Pracowała z takimi klientami, jak: Pandora, Akamai, Venezia, Capgemini, PKL, DKMS, InPost, Pracuj.pl, eurobank, Zooksy, Hines, Nordea, mBank czy Lufthansa Global Services. Współtworzyła kampanie dla Akcja Menstruacja czy Polskie Stowarzyszenie Zero Waste. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów. Prywatnie: Prywatnie grywa w gry planszowe, tworzy playlisty na Spotify i przynajmniej raz w miesiącu odwiedza jakiś festiwal lub koncert (a przynajmniej odwiedzała przed pandemią). Uwielbia książki, szczególnie fantasy oraz o uprawie roślin doniczkowych. Ma ich w domu około 50. Ma bzika na punkcie ziół i kwiatów ciętych. Kocha pleść wianki i układać bukiety. A od jakiegoś czasu dodatkowo zgłębia olejki eteryczne, Palo Santo i okadzanie. Kocha odkrywać nowe rzeczy. Najlepiej codziennie. A największą pasją są: ludzie.
sylwia

mgr Sylwia Walkowicz

Co-founder & Marketing Director w Friends Make Brands. Wykładowca i szkoleniowiec. Z marketingiem związana od dekady. Doświadczenie zdobywała w jednej z największych spółek medialnych w Polsce oraz w wiodących agencjach reklamowych. Na co dzień odpowiedzialna za tworzenie strategii marketingowych, koncepcji kreatywnych oraz budowanie marek. W jej portfolio znajdziecie setki kampanii z różnych branż.
Joanna Kropisz-Reguła

Joanna Kropisz-Reguła

Swoje 7-letnie doświadczenie zdobyła pracując zarówno w agencji reklamowej, jak i po stronie klienta w roli Marketing Managera. Rozwijała dział marketingu w jednej z największych polskich marek e-commerce z branży fashion. Wiedzę z zakresu mediów społecznościowych i budowania wizerunku zdobywała w Akademii Górniczo-Hutniczej i Uniwersytecie Jagiellońskim, na którym ukończyła kierunek Zarządzanie Kulturą i Mediami ze specjalizacją Zarządzanie Reklamą. Pracowała m.in. dla: PGE, Skin79, Resort Binkowski, Guess What, EkoEnergia Polska, OWASP, Novisa Development czy Pupil Foods. Przeprowadziła liczne szkolenia i doradztwa dla klientów indywidualnych oraz wielu marek. Występowała także w roli prelegenta na wielu wydarzeniach branżowych, m.in. takich jak Social Media Week, Biznes na Czasie czy Światowy Tydzień Przedsiębiorczości.
Agnieszka Gałczyńska(3)

Agnieszka Gałczyńska

Przygodę z pisaniem zaczynała 15 lat temu w krakowskim światku dziennikarskim. Najpierw było nagrywanie setek i praca przed mikrofonem. Potem pojawiły się CMS-y portali tematycznych i informacyjnych, aż w końcu zapach prasy drukowanej zawirował jej światem. Jak u każdego piszącego przyszła też pora na copywriterski freelans. Od 7 lat stoi po marketingowej stronie barykady. Co nie znaczy, że pisaniem się nie zajmuje, bo w More Bananas pisze dużo i na każdy temat, ale… komunikując polskie marki.
277609116_375899771086532_7541272053940647308_n

Daria Bokowy

Jest absolwentką wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych. Ukończyła studia na kierunku Fotografia i Multimedia w katedrze Sztuki Mediów. Posiada również kwalifikacje zawodowe z zakresu organizacji i prowadzenia kampanii reklamowych oraz sprzedaży produktów i usług reklamowych. Pracuje w agencji marketingowej More Bananas na stanowisku Marketing Specialist. Prowadzi obsługę mediów społecznościowych w mediach społecznościowych, głównie na Facebooku, Instagramie oraz LinkedInie. Wspiera agencję również w tworzeniu contentu, robiąc sesje produktowe dla klientów. Bardzo często współpracuje ze startupami, pomagając im stawiać pierwsze kroki w social mediach. W swojej pracy najbardziej lubi zarządzanie dużymi projektami. Jej klientem jest m.in: Pracuj.pl. Przed rozpoczęciem pracy w agencji More Bananas, pracowała jako grafik (tworzyła grafiki do mediów społecznościowych oraz grafiki przeznaczone do druku). W tym okresie pracowała również jako fotograf i operator kamery. Ze względu na swoje doświadczenie, szczególną uwagę przykłada do wizualnej strony prowadzonych projektów.
863A2498

Wojtek Żywolt

Jest absolwentem mediów społecznościowych w zarządzaniu na Uniwersytecie Jagiellońskim. Pracuje w agencji marketingowej More Bananas na stanowisku Social Media Specialist. Prowadzi kompleksową obsługę mediów społecznościowych marek na Facebooku, Instagramie, LinkedInie, Pintereście, TikToku czy Twitterze. Jest wykładowcą w TEB Edukacja (kierunek - specjalista ds. mediów społecznościowych), Instytucie Przedsiębiorczości Uniwersytetu Jagiellońskiego (kierunek - media społecznościowe w zarządzaniu) oraz Krakowskiej Szkole Biznesu UEK (kierunek - Digital Marketing). Prowadził szkolenia dla takich marek, jak EPP Sp. z o.o., Instytut Francuski, NAOS Poland, Polskie ePłatności, Polska Izba Turystyki, czy TEB Akademia. Przeszkolił przeszło 400 uczestników dwóch edycji programu Helpers Generations Fundacji DKMS (edycje: 2020, 2021, 2022), Komisję Informacji i Promocji Wydziałów Chemii i Filologicznego UJ oraz Koło Nauk Psychologicznych PRAGMA UJ, uczestników Festiwalu Menedżerskiego UEK (edycje 2020 i 2021) i konferencji Łódź Jungle Web (edycja 2021). Uważnie śledzi najnowsze trendy. Pasjonuje się wykorzystywaniem emoji marketingu w biznesie. Wybrani klienci: Air Tours Club, Akamai Poland, Aon Poland, Biedronka, Hoop Cola, Petmex, Pro Civitas, SaldeoSMART.
NASI PARTNERZY

REKRUTACJA 2024/2025

Studia adresowane są do osób, które:

  • posiadają dyplom ukończenia studiów wyższych I lub II stopnia na dowolnym kierunku studiów lub jednolitych magisterskich,
  • pragną rozpocząć pracę w branży social media lub marketingowej,
  • chcą zdobyć od podstaw gruntowną wiedzę i praktyczne umiejętności w obszarze social media marketingu,
  • mają podstawową wiedzę z zakresu marketingu zdobytą np. na studiach podyplomowych „Marketing i kreatywna reklama” organizowanych na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie (warunek niekonieczny),
  • chcą poszerzyć i/lub zaktualizować swoją wiedzę i umiejętności z zakresu social media marketingu,
  • są zainteresowane rozwojem organizacji poprzez skutecznie prowadzone działania marketingowe (w tym reklamowe) w mediach społecznościowych,
  • chcą nabyć praktyczne umiejętności niezbędne w pracy każdego marketera w obszarze mediów społecznościowych.

Dokumenty

  • Podanie (dokument zostanie wygenerowany po rejestracji on-line)
  • Ankieta aplikacyjna (dokument zostanie wygenerowany po rejestracji on-line),
  • Umowa o warunkach odpłatności za naukę (dokument zostanie wygenerowany po rejestracji on-line, 2 egzemplarze),
  • Dyplom/odpis dyplomu/ ukończenia studiów wyższych (kserokopia, oryginał do wglądu na pierwszych zajęciach)
  • Zdjęcie,
  • Opłata rekrutacyjna.

Terminy

Termin składania dokumentów
od 2024-06-01 do 2024-09-30
Planowany termin rozpoczęcia
2024-10-01
Czas trwania studiów
2 semestry

Miejsce

Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty prześlij na adres: Uniwersytet Pedagogiczny, ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków; z dopiskiem: studia podyplomowe
Miejsce realizacji zajęć:
Zdalnie (Ms Teams)

Opłata rekrutacyjna

85 zł

Czesne - opłata za semestr

2300 zł

Terminy rat

I rata – do 31 października 2024 r.,
II rata – do 30 listopada 2024 r.,
III rata – do 15 marca 2025 r.,
IV rata – do 30 kwietnia 2025 r.

Rekrutacja krok po kroku

  • Wybierz studia podyplomowe z aktualnej oferty
  • Utwórz konto  w elektronicznym systemie rekrutacyjnym IRK aby zarejestrować zgłoszenie na studia podyplomowe.
  • Uzupełnij krok po kroku następujące informacje:
    1. dane osobowe
    2. dane o wykształceniu
    3. zamieść skany dokumentów uprawniających do ubiegania się o przyjęcie na wybrane studia podyplomowe
    4. wnieś opłatę rekrutacyjną w wysokości 85 zł na konto podane w zakładce PŁATNOŚCI, bez niej nie będziesz brany pod uwagę podczas weryfikacji dokumentów rekrutacyjnych.
  • Czekaj na decyzję o zakwalifikowaniu na studia, którą otrzymasz w zakładce WIADOMOŚCI w systemie rekrutacyjnym.
  • Jeśli zostałeś zakwalifikowany otrzymasz informacje w jakim terminie i miejscu należy dokonać wpisu na listę słuchaczy.
  • Jeśli nie będziesz mógł złożyć dokumentów osobiście istnieje możliwość przesłania ich listownie, pamiętaj jednak, że dokumenty muszą dotrzeć do Uniwersytetu w wyznaczonym terminie. Adres wysyłki dokumentów zostanie podany wraz z informacją o zakwalifikowaniu na studia podyplomowe.
  • Ewentualne pytania można kierować na adres mailowy do kierowników poszczególnych studiów podyplomowych. Adresy do korespondencji w systemie rekrutacyjnym znajdziesz przy każdym kierunku po prawej stronie.
  • UWAGA! Decyzja o uruchomieniu studiów zostanie podjęta po przeprowadzeniu wpisów na listę słuchaczy. Po zakwalifikowaniu i dokonaniu wpisu na listę słuchaczy dostaniesz potwierdzenie o tym, czy studia zostaną uruchomione i zostałeś na nie przyjęty.
  • O przyjęciu na studia podyplomowe decyduje kolejność zgłoszenia w systemie IRK (muszą być załączone wszystkie wymagane dokumenty oraz wniesiona opłata rekrutacyjna.
  • Aby dokonać wpisu na listę słuchaczy będziesz zobowiązany dostarczyć w wyznaczonym terminie następujące dokumenty :
    1. Podanie kandydata na studia podyplomowe (dokument dostępny na koncie kandydata w systemie rekrutacyjnym w zakładce ZGŁOSZENIA REKRUTACYJNE na dole strony DOKUMENTY I DALSZE KROKI, wydrukuj dopiero po otrzymaniu statusu zakwalifikowany).
    2. Ankieta aplikacyjna na studia podyplomowe (dokument dostępny na koncie kandydata w systemie rekrutacyjnym w zakładce ZGŁOSZENIA REKRUTACYJNE na dole strony DOKUMENTY I DALSZE KROKI, wydrukuj dopiero po otrzymaniu statusu zakwalifikowany).
    3. Umowa o warunkach odpłatności za studia x 2 egz., (dokument dostępny na koncie kandydata w systemie rekrutacyjnym w zakładce ZGŁOSZENIA REKRUTACYJNE na dole strony DOKUMENTY I DALSZE KROKI, wydrukuj dopiero po otrzymaniu statusu zakwalifikowany), wydrukuj dopiero po otrzymaniu statusu zakwalifikowany). Warunkiem podjęcia nauki (po przyjęciu na studia) jest wniesienie opłaty za studia (możliwość wpłaty czesnego w 2 równych ratach w każdym semestrze). Wpłaty należy dokonać na indywidualne konto słuchacza( to nie jest to samo konto które służy do wpłaty opłaty rekrutacyjnej).
    4. Dyplom lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych.
    5. Zdjęcie x 1 szt. (podpisane imieniem i nazwiskiem drukowanymi literami na odwrocie).
    6. Pozostałe wymagane dokumenty w zależności od wymagań na danym kierunku (szczegóły na stronie wybranych studiów podyplomowych).
  • Masz pytania? napisz: rekrutacja.podyplomowe@up.krakow.pl lub zadzwoń do Biura Rekrutacji nr tel. 12 662 74 80.
BUTTON

Kontakt

DZIAŁ DYDAKTYKI, REKRUTACJI I PRAKTYK
SEKCJA DS. REKRUTACJI
ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków
pokój 31a, parter;
mail: rekrutacja.podyplomowe@up.krakow.pl;
tel. 12 662 74 80
ORGANIZATOR STUDIÓW

Instytut Prawa i Ekonomii
ul. Podchorążych 2, Kraków
ipe@up.krakow.pl
tel. 12 662 62 11

 

Kierownik studiów podyplomowych: dr Iwona Lupa-Wójcik
E-mail: iwona.lupa-wojcik@up.krakow.pl