MARKETING I KREATYWNA REKLAMA
Studia podyplomowe - VI edycja 2024/2025
Instytut Prawa, Ekonomii i Administracji Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie zaprasza na profesjonalne studia podyplomowe Marketing i kreatywna reklama.
Celem studiów jest przygotowanie od podstaw kompetentnych specjalistów z zakresu marketingu i kreatywnej reklamy. Absolwent będzie posiadał gruntowną wiedzę oraz praktyczne umiejętności niezbędne do opracowywania, wdrożenia i zarządzania skuteczną strategią marketingową, w tym kreatywną kampanią reklamową, przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi internetowych, również popularnych narzędzi sztucznej inteligencji.
Dlaczego powinieneś wybrać ten kierunek?
• Zdobędziesz praktyczne umiejętności pozwalające na przygotowanie oraz wdrożenie skutecznej strategii marketingowej dla wybranej marki;
• Poznasz najpopularniejsze narzędzia w pracy marketera i nauczysz się ich wykorzystywać do realizacji swoich celów;
• Zdobędziesz certyfikat potwierdzający ukończenie kursu Google Ads na poziomie podstawowym,
• Przygotujesz się do egzaminu certyfikacyjnego Google Ads,
• Pozyskasz praktyczną wiedzę od doświadczonych praktyków – właścicieli i pracowników czołowych agencji w Polsce, zajmujących się marketingiem (More Bananas, Friends Make Brands),
• Postawisz pierwsze kroki w branży social media (dla najlepszych studentów czekają staże i praktyki w partnerskich agencjach marketingowych),
• Pozyskasz inspirujące przykłady działań, które mogą zwiększyć efektywność działań marketingowych,
• Rozwiniesz swoje umiejętności w zakresie twórczego podejścia do rozwiązywania problemów, budowania i wdrażania strategii marketingowej oraz kampanii reklamowej.
Dlaczego warto?
- STAWIAMY NA PRAKTYKĘ:
Na studiach będziesz mieć możliwość pracy na praktycznych narzędziach, które są niezbędne w pracy każdego marketera w branży social media.
Nasi studenci będą mieć możliwość pracy m.in. na narzędziu Sotrender oraz Brand24. Nasi Partnerzy udostępnią im to narzędzie bezpłatnie w czasie zajęć!
- WYJĄTKOWA KADRA EKSPERTÓW Z BRANŻY MARKETINGOWEJ!
Zajęcia będą prowadzić właściciele i pracownicy czołowych agencji w Polsce, zajmujących się marketingiem!
Wykładowcy to praktycy, którzy wszelkie omawiane zagadnienia będą popierać licznymi przykładami z praktyki.
- ZDOBĘDZIESZ CERTYFIKAT POTWIERDZAJĄCY UKOŃCZENIE KURSU GOOGLE ADS!
Zdobędziesz certyfikat potwierdzający ukończenie kursu Google Ads na poziomie podstawowym, a ponadto przygotujesz się do egzaminu certyfikacyjnego Google Ads!
- SZANUJEMY TWÓJ CZAS:
Zajęcia będą odbywać się w 100% zdalnie w czasie synchronicznym na MS Teams. Będą one w większości nagrywane, dzięki czemu możliwa będzie też praca niesynchroniczna, co dla naszych słuchaczy oznacza dużą oszczędność czasu i elastyczność.
Zadania wykonasz w dogodnym dla siebie czasie, więc nie martw się, że nie starczy Ci czasu na życie prywatne lub zawodowe. Dodatkowo będziesz miał możliwość indywidualnych konsultacji z wykładowcami, którzy będą starali się rozwiązać każdy Twój problem.
- MYŚLISZ O KARIERZE W BRANŻY MARKETINGOWEJ?
Możesz rekrutować na staże lub praktyki w naszych partnerskich agencjach marketingowych!
- DOSTOSOWUJEMY SIĘ DO TWOICH POTRZEB:
Staramy się być elastyczni i dostosowywać tematykę do potrzeb słuchaczy, w zależności od tego, które treści są dla nich bardziej lub mniej interesujące. Twoje zadowolenie i satysfakcja są dla nas priorytetem!
SPRAWDŹ OPINIE NASZYCH STUDENTÓW!
[Podoba mi się – przyp.] To, że zajęcia prowadzą praktycy. Uczymy się czegoś, co naprawdę może się przydać w przyszłości. I jest to marketing aktualny, a nie sprzed 10-ciu lat. Podoba mi się również to, że jest dużo praktyki, a nie sama teoria. Wszystkie zajęcia mają sens i na każdych można się dowiedzieć/ nauczyć ciekawych rzeczy. Nie sądziłam, że będę aż tak zadowolona!
Ogromny „+” za zajęcia online i możliwość odsłuchania wykładów. Organizacja super.
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona wywazeniem pomiedzy wiedza teoretyczna i praktyka, przede wszystkim zas pod wrazeniem fachowosci i profesjonalizmu prowadzacych.
Przykłady z życia wzięte, dużo case studies, wiedza praktyczna
[Podoba mi się – przyp.] Sposób prowadzenia zajęć, wiedza i doświadczenie prowadzących, dużo wiedzy merytorycznej i praktycznej
Wszystko mi się podoba :)
Jestem bardo zadowolona z kierunku z przedmiotów, które mamy a przede wszystkim z prowadzących zajęcia. Podchodzą bardzo konkretnie do tematów. Odpowiadają na wszystkie pytania. Super.
"Jestem bardzo zadowolona ze studiów, szczególnie z zajęć praktycznych, dzięki którym wyniosłam bardzo dużo wiedzy i czuję, że po tych zajęciach jestem"
Prowadzący zajęcia są bardzo dobrze przygotowani do zajęć, świetnie przekazują wiedzę. Zajęcia są ciekawe i angażujące. Zachęcają do poszerzenia wiedzy.
Dziękuję Państwu za włożony trud w zajęcia i za przygotowanie zajęć online :)
Mimo wszystko forma zdalna prowadzenia zajęć jest bardzo fajna. Wymaga dużej uwagi studentów jak również dobrego przygotowania wykładowców. Jestem zadowolona z dostępu do różnych platform, na których pracujemy.
Treści przygotowywane są przez prowadzących w przejrzysty sposób, dużo zadań praktycznych
Uważam, że większość wykładowców jest świetna i praktyczne zajęcia są najlepsze!
Plan studiów - I semestr
Filary marketingu - 20h
Trendy w marketingu. Automatyzacja i AI - 10h
Narzędzia e-marketingu i AI - 15h
Marka i zarządzanie marką - 10h
Efektywna reklama Google Ads - 20h
Website marketing z elementami SEO - 10h
Wideo marketing - 10h
Content marketing i copywriting - 10h
Prawo w marketingu - 10h
Plan studiów - II semestr
Strategia marketingowa - 20h
Social media marketing - 15h
E-mail marketing i Marketing Automation - 10h
Public relations - 10h
Kreacja reklamowa - 15h
Planowanie i organizowanie kampanii reklamowej - 15h
Kampania social media ads - 10h
Marketing społeczny - 10h
Influencer marketing - 10h
Terminy zjazdów:
I semestr: 12-13.10; 26-27.10; 16-17.11; 30.11-1.12; 14-15.12; 4-5.01; 11-12.01; 25-26.01; 1-2.02
Informacja:
Powyższe terminy zjazdów mogą ulec niewielkiej zmianie, gdyż harmonogramy są w trakcie tworzenia i zostaną opublikowane na przełomie września/października
II semestr:
Zostaną opublikowane w późniejszym czasie.
Czym kończą się studia?
Zakończenie studiów polega na zaliczeniu wszystkich przedmiotów objętych programem studiów. Nie ma obrony pracy dyplomowej.
Sposób prowadzenia zajęć:
100% zdalnie
Dolny/górny limit przyjęć: 17/35
Na naszych studiach zdobędziesz praktyczną wiedzę i umiejętności w zakresie:
- aktualnych trendów w marketingu, w tym trendów związanych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI) w działaniach marketingowych,
- analizy i segmentacji rynku m.in. przy wykorzystaniu różnych narzędzi internetowych, w tym narzędzi AI,
- opracowywania i wdrożenia skutecznej strategii marketingowej,
- kreowania marki i zarządzania nią, budowania określonego wizerunku,
- tworzenia kreatywnych materiałów reklamowych (grafik, video, itp.)
- obsługi wielu narzędzi internetowych niezbędnych w pracy każdego marketera (m.in. Sotrender, Brand24),
- tworzenia i zarządzania stronami internetowymi zgodnie z zasadami UX i SEO (WordPress),
- prowadzenia skutecznej i kreatywnej komunikacji w mediach społecznościowych i zarządzania kryzysem w tych mediach,
- prowadzenia efektywnych kampanii reklamowych Google Ads, Meta Ads i innych,
- tworzenia wartościowych i angażujących treści w internecie,
- prowadzenia działań marketingowych zgodnie z obowiązującym prawem,
- pomiaru efektywności działań marketingowych.
KADRA PRAKTYKÓW
dr Iwona Lupa-Wójcik
mgr Anna Ledwoń-Blacha
mgr Sylwia Walkowicz
mgr Anna Kwaśniak
mgr Agnieszka Gałczyńska
mgr Daria Bokowy
mgr Artur Ragan
REKRUTACJA 2024/2025
Studia adresowane są do osób, które:
- posiadają dyplom ukończenia studiów wyższych I lub II stopnia na dowolnym kierunku studiów,
- pragną rozpocząć pracę w marketingu i/lub myślą o przebranżowieniu się,
- chcą zdobyć od podstaw gruntowną wiedzę i praktyczne umiejętności w obszarze marketingu,
- rozumieją znaczenie kreatywności w pracy marketera i chcą rozwijać kreatywne kompetencje w kierunku tworzenia efektywnych strategii marketingowych,
- są zainteresowane rozwojem organizacji poprzez skutecznie prowadzone działania marketingowe (w tym reklamowe),
- chcą nabyć praktyczne umiejętności niezbędne w pracy każdego marketera,
- są ukierunkowane na rozwój zawodowy i osobisty, budowanie oraz wzmacnianie swojej pozycji na rynku pracy.
Dokumenty
- Podanie (dokument zostanie wygenerowany po rejestracji on-line)
- Ankieta aplikacyjna (dokument zostanie wygenerowany po rejestracji on-line),
- Umowa o warunkach odpłatności za naukę (dokument zostanie wygenerowany po rejestracji on-line, 2 egzemplarze),
- Dyplom/odpis dyplomu/ ukończenia studiów wyższych (kserokopia, oryginał do wglądu na pierwszych zajęciach)
- Zdjęcie,
- Opłata rekrutacyjna.
Terminy
Termin składania dokumentów od 2024-06-01 do 2024-09-30 |
Planowany termin rozpoczęcia 2024-10-01 |
Czas trwania studiów 2 semestry |
Miejsce
Miejsce składania dokumentów: Dokumenty prześlij na adres: Uniwersytet Pedagogiczny, ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków; z dopiskiem: studia podyplomowe |
Miejsce realizacji zajęć: Zdalnie (Ms Teams) |
Opłata rekrutacyjna
85 zł
Czesne - opłata za semestr
2300 zł
Terminy rat
I rata – do 31 października 2024 r.,
II rata – do 30 listopada 2024 r.,
III rata – do 15 marca 2025 r.,
IV rata – do 28 kwietnia 2025 r.
Rekrutacja krok po kroku
- Wybierz studia podyplomowe z aktualnej oferty
- Utwórz konto w elektronicznym systemie rekrutacyjnym IRK aby zarejestrować zgłoszenie na studia podyplomowe.
- Uzupełnij krok po kroku następujące informacje:
- dane osobowe
- dane o wykształceniu
- zamieść skany dokumentów uprawniających do ubiegania się o przyjęcie na wybrane studia podyplomowe
- wnieś opłatę rekrutacyjną w wysokości 85 zł na konto podane w zakładce PŁATNOŚCI, bez niej nie będziesz brany pod uwagę podczas weryfikacji dokumentów rekrutacyjnych.
- Czekaj na decyzję o zakwalifikowaniu na studia, którą otrzymasz w zakładce WIADOMOŚCI w systemie rekrutacyjnym.
- Jeśli zostałeś zakwalifikowany otrzymasz informacje w jakim terminie i miejscu należy dokonać wpisu na listę słuchaczy.
- Jeśli nie będziesz mógł złożyć dokumentów osobiście istnieje możliwość przesłania ich listownie, pamiętaj jednak, że dokumenty muszą dotrzeć do Uniwersytetu w wyznaczonym terminie. Adres wysyłki dokumentów zostanie podany wraz z informacją o zakwalifikowaniu na studia podyplomowe.
- Ewentualne pytania można kierować na adres mailowy do kierowników poszczególnych studiów podyplomowych. Adresy do korespondencji w systemie rekrutacyjnym znajdziesz przy każdym kierunku po prawej stronie.
- UWAGA! Decyzja o uruchomieniu studiów zostanie podjęta po przeprowadzeniu wpisów na listę słuchaczy. Po zakwalifikowaniu i dokonaniu wpisu na listę słuchaczy dostaniesz potwierdzenie o tym, czy studia zostaną uruchomione i zostałeś na nie przyjęty.
- O przyjęciu na studia podyplomowe decyduje kolejność zgłoszenia w systemie IRK (muszą być załączone wszystkie wymagane dokumenty oraz wniesiona opłata rekrutacyjna.
- Aby dokonać wpisu na listę słuchaczy będziesz zobowiązany dostarczyć w wyznaczonym terminie następujące dokumenty :
- Podanie kandydata na studia podyplomowe (dokument dostępny na koncie kandydata w systemie rekrutacyjnym w zakładce ZGŁOSZENIA REKRUTACYJNE na dole strony DOKUMENTY I DALSZE KROKI, wydrukuj dopiero po otrzymaniu statusu zakwalifikowany).
- Ankieta aplikacyjna na studia podyplomowe (dokument dostępny na koncie kandydata w systemie rekrutacyjnym w zakładce ZGŁOSZENIA REKRUTACYJNE na dole strony DOKUMENTY I DALSZE KROKI, wydrukuj dopiero po otrzymaniu statusu zakwalifikowany).
- Umowa o warunkach odpłatności za studia x 2 egz., (dokument dostępny na koncie kandydata w systemie rekrutacyjnym w zakładce ZGŁOSZENIA REKRUTACYJNE na dole strony DOKUMENTY I DALSZE KROKI, wydrukuj dopiero po otrzymaniu statusu zakwalifikowany), wydrukuj dopiero po otrzymaniu statusu zakwalifikowany). Warunkiem podjęcia nauki (po przyjęciu na studia) jest wniesienie opłaty za studia (możliwość wpłaty czesnego w 2 równych ratach w każdym semestrze). Wpłaty należy dokonać na indywidualne konto słuchacza( to nie jest to samo konto które służy do wpłaty opłaty rekrutacyjnej).
- Dyplom lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych.
- Zdjęcie x 1 szt. (podpisane imieniem i nazwiskiem drukowanymi literami na odwrocie).
- Pozostałe wymagane dokumenty w zależności od wymagań na danym kierunku (szczegóły na stronie wybranych studiów podyplomowych).
- Masz pytania? napisz: rekrutacja.podyplomowe@up.krakow.pl lub zadzwoń do Biura Rekrutacji nr tel. 12 662 74 80.
Kontakt
SEKCJA DS. REKRUTACJI
pokój 31a, parter;
mail: rekrutacja.podyplomowe@up.krakow.pl;
tel. 12 662 74 80
Instytut Prawa i Ekonomii
ul. Podchorążych 2, Kraków
ipe@up.krakow.pl
tel. 12 662 62 11
Kierownik studiów podyplomowych: dr Iwona Lupa-Wójcik
E-mail: iwona.lupa-wojcik@up.krakow.pl