Jakość kształcenia

Instytutowa Rada ds. Jakości Kształcenia dla kierunku prawo

  • dr hab. Tomasz Srogosz, prof. UKEN - Przewodniczący
  • dr Monika Skowrońska - Koordynator kierunku prawo
  • dr Bogumił Naleziński, prof. UKEN
  • dr Tomasz Szeląg - Kierownik praktyk studenckich na kierunku prawo
  • dr Justyna Holocher
  • dr Karol Juszka
  • Agnieszka Kąkol - Przedstawicielka studentów

Instytutowa Rada ds. Jakości Kształcenia dla kierunków ekonomia i ekonomia społeczna (kierunek wygaszany)

  • dr hab. Janina Pach, prof. UKEN – Przewodnicząca
  • dr hab. Dorota Murzyn, prof. UKEN – Zastępca Przewodniczącej
  • dr Ewa Radomska - Koordynator kierunku ekonomia
  • dr Renata Śliwa - Kierownik praktyk studenckich na kierunku ekonomia oraz ekonomia społeczna
  • dr Marta Czyżewska
  • dr Katarzyna Kowalska
  • Lech Kasperski – Przedstawiciel studentów

Instytutowa Rada ds. Jakości Kształcenia dla kierunku Logistyka

  • dr Małgorzata Zdon-Korzeniowska - Przewodniczący
  • dr inż. Mariusz Cembruch-Nowakowski - Koordynator kierunku logistyka
  • dr hab. Danuta Piróg, prof. UKEN
  • dr Ewa Dąbrowska
  • dr Ireneusz Drabik
  • dr Piotr Raźniak
  • dr inż. Wiesław Wańkowicz
  • mgr Kinga Bargieł – Kierownik praktyk studenckich na kierunku logistyka
  • mgr Piotr Cybul
  • Dorota Ostrowska - Przedstawicielka studentów

Instytutowa Rada ds. Jakości Kształcenia dla kierunku administracja

  • dr hab. Stanisław Kilian, prof. UKEN – Przewodniczący
  • dr hab. Joanna Podgórska-Rykała, prof. UKEN
  • dr Beata Pawlica - Koordynator kierunku Administracja
  • dr Agata Tasak – Kierownik praktyk studenckich na kierunku administracja
  • dr Elżbieta Maj
  • Karolina Bąk - Przedstawicielka studentów

Instytutowa Rada ds. Jakości Kształcenia dla kierunku kryminalistyka

  • dr hab. Kazimiera Juszka, prof. UKEN - Przewodnicząca
  • dr Dariusz Szydłowski - Zastępca Przewodniczącej, Koordynator kierunku kryminalistyka, Kierownik praktyk studenckich na kierunku kryminalistyka
  • dr hab. Jerzy Kasprzak
  • dr Łukasz Iluk
  • dr Ewa Grzęda
  • Wiktoria Skórzewska - Przedstawicielka studentów

Instytutowa Rada ds. Jakości Kształcenia dla kierunku Geodezja i geoinformacja

  • dr Roksana Zarychta - Przewodnicząca
  • dr Paweł Struś - Koordynator kierunku geodezja i geoinformacja, Kierownik praktyk studenckich na kierunku geodezja i geoinformacja
  • dr hab. Sławomir Kurek, prof. UKEN
  • dr Sławomir Dorocki
  • dr Paweł Krąż
  • Natalia Nęcka - Przedstawicielka studentów

Instytutowa Rada ds. Jakości Kształcenia dla kierunków Gospodarka przestrzenna i zarządzanie nieruchomościami oraz Gospodarka przestrzenna

  • dr Karolina Smętkiewicz - Przewodnicząca
  • dr Agnieszka Brzosko-Sermak - Koordynator kierunku gospodarka przestrzenna i zarządzanie nieruchomościami oraz gospodarka przestrzenna
  • dr hab. Agnieszka Kwiatek-Sołtys, prof. UKEN
  • dr Monika Borowiec-Gabryś
  • dr Wioletta Kilar
  • dr inż. arch. Beata Stelmach-Fita
  • dr inż. arch. Dorota Wantuch-Matla
  • dr inż. Wiesław Wańkowicz
  • dr Mirosław Wójtowicz
  • mgr Agnieszka Gil - Kierownik praktyk studenckich na kierunku gospodarka przestrzenna oraz na kierunku gospodarka przestrzenna i zarządzanie nieruchomościami
  • Andrzej Skoczek - Przedstawiciel studentów

Zasady walidacji efektów uczenia się w Instytucie Prawa, Ekonomii i Administracji

  1. Efekty uczenia się realizowane w ramach zajęć/kursów są odzwierciedleniem programów studiów i są zgodne z założeniami Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji oraz Polskiej Ramy Kwalifikacyjnej.
  2. Za walidację efektów uczenia się i dokumentowanie tego procesu odpowiedzialny jest nauczyciel akademicki realizujący powierzone mu do realizacji w danym roku akademickim zajęcia/kursy. Podstawową formą dokumentacji jest karta kursu stanowiąca integralną część programu i  plan studiów.
  3. Nauczyciel akademicki prowadzący kurs ma obowiązek na pierwszych zajęciach zapoznać studentów z programem kursu, projektowanymi efektami uczenia się, literaturą przedmiotu, przewidywaną formą weryfikacji efektów, w tym kryteriami oceny prac lub egzaminów.
  4. Nauczyciel akademicki prowadzący kurs ma obowiązek dokonania zmian w karcie kursu, dotyczących aktualizacji treści programowych, literatury lub form weryfikacji efektów uczenia się oraz przekazania jej właściwemu kierunkowemu koordynatorowi ds. jakości kształcenia w terminie nie późniejszym niż tydzień poprzedzający rozpoczęcie semestru. W przypadku niepoinformowania właściwego kierunkowego koordynatora ds. jakości kształcenia o ww. zmianach, obowiązują ustalenia zawarte w istniejącej karcie kursu.
  5. Wyniki egzaminów i zaliczeń stanowiących formę sprawdzenia efektów uczenia się należy wpisywać do systemu Wirtualnej Uczelni w terminach zgodnych z organizacją roku akademickiego.
  6. Testy, wykazy pytań egzaminacyjnych, tematy prac pisemnych oraz wszelkie inne formy weryfikacji efektów uczenia się kursów zrealizowanych w danym roku akademickim powinny być przechowywane przez nauczyciela akademickiego prowadzącego kurs.
  7. Nauczyciel akademicki po zakończeniu kursu jest zobowiązany do sporządzenia Raportu z weryfikacji osiągniętych przez studentów efektów uczenia się założonych dla danego kursu oraz złożenia go w Sekretariacie Instytutu Prawa i Ekonomii nie później niż 3 dni po zakończeniu semestru.

Raport z weryfikacji efektów uczenia się