Jakość kształcenia
Instytutowa Rada ds. Jakości Kształcenia dla kierunku prawo
- dr hab. Tomasz Srogosz, prof. UKEN - Przewodniczący
- dr Monika Skowrońska - Koordynator kierunku prawo
- dr Bogumił Naleziński, prof. UKEN
- dr Tomasz Szeląg - Kierownik praktyk studenckich na kierunku prawo
- dr Justyna Holocher
- dr Karol Juszka
- Agnieszka Kąkol - Przedstawicielka studentów
Instytutowa Rada ds. Jakości Kształcenia dla kierunków ekonomia i ekonomia społeczna (kierunek wygaszany)
- dr hab. Janina Pach, prof. UKEN – Przewodnicząca
- dr hab. Dorota Murzyn, prof. UKEN – Zastępca Przewodniczącej
- dr Ewa Radomska - Koordynator kierunku ekonomia
- dr Renata Śliwa - Kierownik praktyk studenckich na kierunku ekonomia oraz ekonomia społeczna
- dr Marta Czyżewska
- dr Katarzyna Kowalska
- Lech Kasperski – Przedstawiciel studentów
Instytutowa Rada ds. Jakości Kształcenia dla kierunku Logistyka
- dr Małgorzata Zdon-Korzeniowska - Przewodniczący
- dr inż. Mariusz Cembruch-Nowakowski - Koordynator kierunku logistyka
- dr hab. Danuta Piróg, prof. UKEN
- dr Ewa Dąbrowska
- dr Ireneusz Drabik
- dr Piotr Raźniak
- dr inż. Wiesław Wańkowicz
- mgr Kinga Bargieł – Kierownik praktyk studenckich na kierunku logistyka
- mgr Piotr Cybul
- Dorota Ostrowska - Przedstawicielka studentów
Instytutowa Rada ds. Jakości Kształcenia dla kierunku administracja
- dr hab. Stanisław Kilian, prof. UKEN – Przewodniczący
- dr hab. Joanna Podgórska-Rykała, prof. UKEN
- dr Beata Pawlica - Koordynator kierunku Administracja
- dr Agata Tasak – Kierownik praktyk studenckich na kierunku administracja
- dr Elżbieta Maj
- Karolina Bąk - Przedstawicielka studentów
Instytutowa Rada ds. Jakości Kształcenia dla kierunku kryminalistyka
- dr hab. Kazimiera Juszka, prof. UKEN - Przewodnicząca
- dr Dariusz Szydłowski - Zastępca Przewodniczącej, Koordynator kierunku kryminalistyka, Kierownik praktyk studenckich na kierunku kryminalistyka
- dr hab. Jerzy Kasprzak
- dr Łukasz Iluk
- dr Ewa Grzęda
- Wiktoria Skórzewska - Przedstawicielka studentów
Instytutowa Rada ds. Jakości Kształcenia dla kierunku Geodezja i geoinformacja
- dr Roksana Zarychta - Przewodnicząca
- dr Paweł Struś - Koordynator kierunku geodezja i geoinformacja, Kierownik praktyk studenckich na kierunku geodezja i geoinformacja
- dr hab. Sławomir Kurek, prof. UKEN
- dr Sławomir Dorocki
- dr Paweł Krąż
- Natalia Nęcka - Przedstawicielka studentów
Instytutowa Rada ds. Jakości Kształcenia dla kierunków Gospodarka przestrzenna i zarządzanie nieruchomościami oraz Gospodarka przestrzenna
- dr Karolina Smętkiewicz - Przewodnicząca
- dr Agnieszka Brzosko-Sermak - Koordynator kierunku gospodarka przestrzenna i zarządzanie nieruchomościami oraz gospodarka przestrzenna
- dr hab. Agnieszka Kwiatek-Sołtys, prof. UKEN
- dr Monika Borowiec-Gabryś
- dr Wioletta Kilar
- dr inż. arch. Beata Stelmach-Fita
- dr inż. arch. Dorota Wantuch-Matla
- dr inż. Wiesław Wańkowicz
- dr Mirosław Wójtowicz
- mgr Agnieszka Gil - Kierownik praktyk studenckich na kierunku gospodarka przestrzenna oraz na kierunku gospodarka przestrzenna i zarządzanie nieruchomościami
- Andrzej Skoczek - Przedstawiciel studentów
Zasady walidacji efektów uczenia się w Instytucie Prawa, Ekonomii i Administracji
- Efekty uczenia się realizowane w ramach zajęć/kursów są odzwierciedleniem programów studiów i są zgodne z założeniami Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji oraz Polskiej Ramy Kwalifikacyjnej.
- Za walidację efektów uczenia się i dokumentowanie tego procesu odpowiedzialny jest nauczyciel akademicki realizujący powierzone mu do realizacji w danym roku akademickim zajęcia/kursy. Podstawową formą dokumentacji jest karta kursu stanowiąca integralną część programu i plan studiów.
- Nauczyciel akademicki prowadzący kurs ma obowiązek na pierwszych zajęciach zapoznać studentów z programem kursu, projektowanymi efektami uczenia się, literaturą przedmiotu, przewidywaną formą weryfikacji efektów, w tym kryteriami oceny prac lub egzaminów.
- Nauczyciel akademicki prowadzący kurs ma obowiązek dokonania zmian w karcie kursu, dotyczących aktualizacji treści programowych, literatury lub form weryfikacji efektów uczenia się oraz przekazania jej właściwemu kierunkowemu koordynatorowi ds. jakości kształcenia w terminie nie późniejszym niż tydzień poprzedzający rozpoczęcie semestru. W przypadku niepoinformowania właściwego kierunkowego koordynatora ds. jakości kształcenia o ww. zmianach, obowiązują ustalenia zawarte w istniejącej karcie kursu.
- Wyniki egzaminów i zaliczeń stanowiących formę sprawdzenia efektów uczenia się należy wpisywać do systemu Wirtualnej Uczelni w terminach zgodnych z organizacją roku akademickiego.
- Testy, wykazy pytań egzaminacyjnych, tematy prac pisemnych oraz wszelkie inne formy weryfikacji efektów uczenia się kursów zrealizowanych w danym roku akademickim powinny być przechowywane przez nauczyciela akademickiego prowadzącego kurs.
- Nauczyciel akademicki po zakończeniu kursu jest zobowiązany do sporządzenia Raportu z weryfikacji osiągniętych przez studentów efektów uczenia się założonych dla danego kursu oraz złożenia go w Sekretariacie Instytutu Prawa i Ekonomii nie później niż 3 dni po zakończeniu semestru.