MARKETING I KREATYWNA REKLAMA
Studia podyplomowe - VI edycja 2024/2025
Instytut Prawa, Ekonomii i Administracji Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie zaprasza na profesjonalne studia podyplomowe Marketing i kreatywna reklama.
Celem studiów jest przygotowanie od podstaw kompetentnych specjalistów z zakresu marketingu i kreatywnej reklamy. Absolwent będzie posiadał gruntowną wiedzę oraz praktyczne umiejętności niezbędne do opracowywania, wdrożenia i zarządzania skuteczną strategią marketingową, w tym kreatywną kampanią reklamową, przy wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi internetowych, również popularnych narzędzi sztucznej inteligencji.
Dlaczego powinieneś wybrać ten kierunek?
- Zdobędziesz praktyczne umiejętności pozwalające na przygotowanie oraz wdrożenie strategii marketingowej dla wybranej organizacji;
- Poznasz najpopularniejsze narzędzia w pracy marketera, w tym narzędzia AI, i nauczysz się ich wykorzystywać do realizacji celów biznesowych;
- Pozyskasz inspirujące przykłady działań, które mogą zwiększyć efektywność działań marketingowych,
- Rozwiniesz swoje umiejętności w zakresie twórczego podejścia do rozwiązywania problemów, budowania i wdrażania strategii marketingowej oraz kampanii reklamowej,
- Postawisz pierwsze kroki w branży (możesz rekrutować na staże i praktyki w naszych partnerskich agencjach marketingowych),
- W pogłębieniu wiedzy i rozwoju kompetencji pomogą prowadzący zajęcia, wśród których są doświadczeni praktycy.

Dlaczego warto?
-
- STAWIAMY NA PRAKTYKĘ:
Na studiach będziesz mieć możliwość pracy na praktycznych narzędziach, które są niezbędne w pracy każdego marketera (w tym narzędzi AI).
Nasi studenci będą mieć możliwość pracy m.in. na narzędziach Sotrender i Brand24. Nasi Partnerzy udostępnią swoje narzędzie na czas zajęć!
- WYJĄTKOWA KADRA EKSPERTÓW Z BRANŻY MARKETINGOWEJ!
Zajęcia będą prowadzić właściciele i pracownicy czołowych agencji w Polsce, zajmujących się marketingiem!
Wykładowcy to praktycy, którzy wszelkie omawiane zagadnienia będą popierać licznymi przykładami z praktyki. Staramy się ograniczać teorię do minimum.
- SZANUJEMY TWÓJ CZAS:
Zajęcia będą odbywać się w 100% zdalnie w czasie synchronicznym na MS Teams. Będą one w większości nagrywane, dzięki czemu możliwa będzie też praca niesynchroniczna, co dla naszych słuchaczy oznacza dużą oszczędność czasu i elastyczność.
Zadania wykonasz w dogodnym dla siebie czasie, więc nie martw się, że nie starczy Ci czasu na życie prywatne lub zawodowe. Dodatkowo będziesz miał możliwość indywidualnych konsultacji z wykładowcami, którzy będą starali się rozwiązać każdy Twój problem.
- MYŚLISZ O KARIERZE W BRANŻY SOCIAL MEDIA?
Możesz rekrutować na staże lub praktyki w naszych partnerskich agencjach marketingowych!
- DOSTOSOWUJEMY SIĘ DO TWOICH POTRZEB:
Staramy się być elastyczni i dostosowywać tematykę do potrzeb słuchaczy, w zależności od tego, które treści są dla nich bardziej lub mniej interesujące. Twoje zadowolenie i satysfakcja są dla nas priorytetem!
SPRAWDŹ OPINIE NASZYCH STUDENTÓW!
[Podoba mi się – przyp.] To, że zajęcia prowadzą praktycy. Uczymy się czegoś, co naprawdę może się przydać w przyszłości. I jest to marketing aktualny, a nie sprzed 10-ciu lat. Podoba mi się również to, że jest dużo praktyki, a nie sama teoria. Wszystkie zajęcia mają sens i na każdych można się dowiedzieć/ nauczyć ciekawych rzeczy. Nie sądziłam, że będę aż tak zadowolona!
Ogromny „+” za zajęcia online i możliwość odsłuchania wykładów. Organizacja super.
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona wywazeniem pomiedzy wiedza teoretyczna i praktyka, przede wszystkim zas pod wrazeniem fachowosci i profesjonalizmu prowadzacych.
Przykłady z życia wzięte, dużo case studies, wiedza praktyczna
[Podoba mi się – przyp.] Sposób prowadzenia zajęć, wiedza i doświadczenie prowadzących, dużo wiedzy merytorycznej i praktycznej
Wszystko mi się podoba :)
Jestem bardo zadowolona z kierunku z przedmiotów, które mamy a przede wszystkim z prowadzących zajęcia. Podchodzą bardzo konkretnie do tematów. Odpowiadają na wszystkie pytania. Super.
"Jestem bardzo zadowolona ze studiów, szczególnie z zajęć praktycznych, dzięki którym wyniosłam bardzo dużo wiedzy i czuję, że po tych zajęciach jestem"
Prowadzący zajęcia są bardzo dobrze przygotowani do zajęć, świetnie przekazują wiedzę. Zajęcia są ciekawe i angażujące. Zachęcają do poszerzenia wiedzy.
Dziękuję Państwu za włożony trud w zajęcia i za przygotowanie zajęć online :)
Mimo wszystko forma zdalna prowadzenia zajęć jest bardzo fajna. Wymaga dużej uwagi studentów jak również dobrego przygotowania wykładowców. Jestem zadowolona z dostępu do różnych platform, na których pracujemy.
Treści przygotowywane są przez prowadzących w przejrzysty sposób, dużo zadań praktycznych
Uważam, że większość wykładowców jest świetna i praktyczne zajęcia są najlepsze!

Plan studiów - I semestr
- Filary marketingu, 15 h
- Strategia marketingowa, 20h
- Trendy w marketingu. Automatyzacja i AI, 10h
- Warsztaty kreatywne, 10h
- Narzędzia e-marketingu, 15h
- Marka i zarządzanie marką, 10h
- Efektywna reklama Google Ads, 20h
- Website marketing, 10 h
- Media relations i influencer marketing, 10h
- Prawo w marketingu, 10h
Plan studiów - II semestr
- Social Media Marketing, 20h
- Content Marketing i Copywriting, 10h
- E-mail marketing, 10h
- Wideo marketing, 10 h
- Kreacja reklamowa, 15h
- Planowanie i organizowanie kampanii reklamowej, 15h
- Kampania social media ads, 10 h
- Internet PR, 10h
- Marketing społeczny, 10h
- Event marketing, 10
Terminy zjazdów:
I semestr:
28-29.10, 4-5.11, 25-26.11, 9-10.12, 13-14.01, 20-21.01, 3-4.02, 10-11.02.
II semestr:
2-3.03, 16-17.03, 13-14.04, 27-28.04, 11-12.05, 25-26.05, 8-9.06, 15-16.06.
Uwaga! Powyższe terminy „zjazdów” są wstępne i zależą od dyspozycyjności wykładowców. Zajęcia zwykle zaczynają się od godz. 8.00 lub 9.00 i kończą nie później niż 16.00 lub 17.00. Dokładny harmonogram na semestr zimowy będzie znany najpóźniej we wrześniu (druga połowa), a na semestr letni – najpóźniej w styczniu.
Czym kończą się studia?
Zakończenie studiów polega na zaliczeniu wszystkich przedmiotów objętych programem studiów. Nie ma obrony pracy dyplomowej.
Sposób prowadzenia zajęć:
100% zdalnie
Dolny/górny limit przyjęć: 17/35

Na naszych studiach zdobędziesz praktyczną wiedzę i umiejętności w zakresie:
- analizy i segmentacji rynku m.in. przy wykorzystaniu różnych narzędzi internetowych, opracowywania i wdrożenia strategii marketingowej,
- kreatywnego generowania pomysłów i rozwiązywania problemów w pracy marketera,
- kreowania marki i zarządzania nią,
- tworzenia kreatywnych materiałów reklamowych (grafik, video, itp.)
- obsługi wielu narzędzi internetowych niezbędnych w pracy każdego marketera (m.in. WordPress),
- prowadzenia skutecznej i kreatywnej komunikacji w mediach społecznościowych i zarządzania kryzysem w tych mediach,
- organizowania różnego rodzaju wydarzeń marketingowych,
- tworzenia wartościowych i angażujących treści w internecie,
- prowadzenia działań marketingowych zgodnie z obowiązującym prawem,
- pomiaru efektywności działań marketingowych.
KADRA PRAKTYKÓW

dr Iwona Lupa-Wójcik

mgr Anna Ledwoń-Blacha

mgr Sylwia Walkowicz

mgr Anna Kwaśniak

mgr Agnieszka Gałczyńska

mgr Daria Bokowy

mgr Piotr Siwiec

mgr Artur Ragan
REKRUTACJA 2024/2025
Studia adresowane są do osób, które:
- posiadają dyplom ukończenia studiów wyższych I lub II stopnia na dowolnym kierunku studiów,
- pragną rozpocząć pracę w marketingu i/lub myślą o przebranżowieniu się,
- chcą zdobyć od podstaw gruntowną wiedzę i praktyczne umiejętności w obszarze marketingu,
- rozumieją znaczenie kreatywności w pracy marketera i chcą rozwijać kreatywne kompetencje w kierunku tworzenia efektywnych strategii marketingowych,
- są zainteresowane rozwojem organizacji poprzez skutecznie prowadzone działania marketingowe (w tym reklamowe),
- chcą nabyć praktyczne umiejętności niezbędne w pracy każdego marketera,
- są ukierunkowane na rozwój zawodowy i osobisty, budowanie oraz wzmacnianie swojej pozycji na rynku pracy.
Dokumenty
- Podanie (dokument zostanie wygenerowany po rejestracji on-line)
- Ankieta aplikacyjna (dokument zostanie wygenerowany po rejestracji on-line),
- Umowa o warunkach odpłatności za naukę (dokument zostanie wygenerowany po rejestracji on-line, 2 egzemplarze),
- Dyplom/odpis dyplomu/ ukończenia studiów wyższych (kserokopia, oryginał do wglądu na pierwszych zajęciach)
- Zdjęcie,
- Opłata rekrutacyjna.
Terminy
Termin składania dokumentów od 2024-06-01 do 2024-09-30 |
Planowany termin rozpoczęcia 2024-10-01 |
Czas trwania studiów 2 semestry |
Miejsce
Miejsce składania dokumentów: Dokumenty prześlij na adres: Uniwersytet Pedagogiczny, ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków; z dopiskiem: studia podyplomowe |
Miejsce realizacji zajęć: Zdalnie (Ms Teams) |
Opłata rekrutacyjna
85 zł
Czesne - opłata za semestr
2200 zł
Terminy rat
I rata – do 31 października 2024 r.,
II rata – do 30 listopada 2024 r.,
III rata – do 15 marca 2025 r.,
IV rata – do 28 kwietnia 2025 r.
Rekrutacja krok po kroku
- Wybierz studia podyplomowe z aktualnej oferty
- Utwórz konto w elektronicznym systemie rekrutacyjnym IRK aby zarejestrować zgłoszenie na studia podyplomowe.
- Uzupełnij krok po kroku następujące informacje:
- dane osobowe
- dane o wykształceniu
- zamieść skany dokumentów uprawniających do ubiegania się o przyjęcie na wybrane studia podyplomowe
- wnieś opłatę rekrutacyjną w wysokości 85 zł na konto podane w zakładce PŁATNOŚCI, bez niej nie będziesz brany pod uwagę podczas weryfikacji dokumentów rekrutacyjnych.
- Czekaj na decyzję o zakwalifikowaniu na studia, którą otrzymasz w zakładce WIADOMOŚCI w systemie rekrutacyjnym.
- Jeśli zostałeś zakwalifikowany otrzymasz informacje w jakim terminie i miejscu należy dokonać wpisu na listę słuchaczy.
- Jeśli nie będziesz mógł złożyć dokumentów osobiście istnieje możliwość przesłania ich listownie, pamiętaj jednak, że dokumenty muszą dotrzeć do Uniwersytetu w wyznaczonym terminie. Adres wysyłki dokumentów zostanie podany wraz z informacją o zakwalifikowaniu na studia podyplomowe.
- Ewentualne pytania można kierować na adres mailowy do kierowników poszczególnych studiów podyplomowych. Adresy do korespondencji w systemie rekrutacyjnym znajdziesz przy każdym kierunku po prawej stronie.
- UWAGA! Decyzja o uruchomieniu studiów zostanie podjęta po przeprowadzeniu wpisów na listę słuchaczy. Po zakwalifikowaniu i dokonaniu wpisu na listę słuchaczy dostaniesz potwierdzenie o tym, czy studia zostaną uruchomione i zostałeś na nie przyjęty.
- O przyjęciu na studia podyplomowe decyduje kolejność zgłoszenia w systemie IRK (muszą być załączone wszystkie wymagane dokumenty oraz wniesiona opłata rekrutacyjna.
- Aby dokonać wpisu na listę słuchaczy będziesz zobowiązany dostarczyć w wyznaczonym terminie następujące dokumenty :
- Podanie kandydata na studia podyplomowe (dokument dostępny na koncie kandydata w systemie rekrutacyjnym w zakładce ZGŁOSZENIA REKRUTACYJNE na dole strony DOKUMENTY I DALSZE KROKI, wydrukuj dopiero po otrzymaniu statusu zakwalifikowany).
- Ankieta aplikacyjna na studia podyplomowe (dokument dostępny na koncie kandydata w systemie rekrutacyjnym w zakładce ZGŁOSZENIA REKRUTACYJNE na dole strony DOKUMENTY I DALSZE KROKI, wydrukuj dopiero po otrzymaniu statusu zakwalifikowany).
- Umowa o warunkach odpłatności za studia x 2 egz., (dokument dostępny na koncie kandydata w systemie rekrutacyjnym w zakładce ZGŁOSZENIA REKRUTACYJNE na dole strony DOKUMENTY I DALSZE KROKI, wydrukuj dopiero po otrzymaniu statusu zakwalifikowany), wydrukuj dopiero po otrzymaniu statusu zakwalifikowany). Warunkiem podjęcia nauki (po przyjęciu na studia) jest wniesienie opłaty za studia (możliwość wpłaty czesnego w 2 równych ratach w każdym semestrze). Wpłaty należy dokonać na indywidualne konto słuchacza( to nie jest to samo konto które służy do wpłaty opłaty rekrutacyjnej).
- Dyplom lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych.
- Zdjęcie x 1 szt. (podpisane imieniem i nazwiskiem drukowanymi literami na odwrocie).
- Pozostałe wymagane dokumenty w zależności od wymagań na danym kierunku (szczegóły na stronie wybranych studiów podyplomowych).
- Masz pytania? napisz: rekrutacja.podyplomowe@up.krakow.pl lub zadzwoń do Biura Rekrutacji nr tel. 12 662 74 80.
Kontakt
SEKCJA DS. REKRUTACJI
pokój 31a, parter;
mail: rekrutacja.podyplomowe@up.krakow.pl;
tel. 12 662 74 80
Instytut Prawa i Ekonomii
ul. Podchorążych 2, Kraków
ipe@up.krakow.pl
tel. 12 662 62 11
Kierownik studiów podyplomowych: dr Iwona Lupa-Wójcik
E-mail: iwona.lupa-wojcik@up.krakow.pl