Jakość kształcenia
Instytutowa Rada ds. Jakości Kształcenia dla kierunku prawo
- dr Monika Skowrońska – Przewodnicząca
- dr Urszula Kosielińska-Grabowska – Zastępca Przewodniczącej
- dr Tomasz Szelag – Kierownik praktyk na kierunku prawo
- dr Bogumił Naleziński
- dr Karol Juszka
- Wioletta Kilian - studentka, przedstawiciel studentów
Instytutowa Rada ds. Jakości Kształcenia dla kierunku ekonomia
- dr hab. Janina Pach, prof. UKEN – Przewodnicząca
- dr hab. Dorota Murzyn, prof. UKEN – Zastępca Przewodniczącej
- dr Ewa Radomska- Koordynator kierunku
- dr Renata Śliwa - Kierownik praktyk na kierunku ekonomia
- dr Marta Czyżewska
- dr Katarzyna Kowalska
- Lech Kasperski– Przedstawiciel studentów
Instytutowa Rada ds. Jakości Kształcenia dla kierunku ekonomia społeczna
- dr hab. Janina Pach, prof. UKEN – Przewodnicząca
- dr hab. Dorota Murzyn, prof. UKEN – Zastępca Przewodniczącej
- dr Katarzyna Kowalska – Koordynator kierunku
- dr Renata Śliwa - Kierownik praktyk na kierunku ekonomia społeczna
- dr Marta Czyżewska
- Julia Miczek – Przedstawicielka studentów
Instytutowa Rada ds. Jakości Kształcenia dla kierunku administracja
- dr hab. Stanisław Kilian, prof. UKEN – Przewodniczący
- dr Ryszard Kozioł – Zastępca Przewodniczącego
- dr Beata Pawlica - Koordynator kierunku
- dr Elżbieta Maj
- Daria Małek - studentka, przedstawiciel studentów
Instytutowa Rada ds. Jakości Kształcenia dla kierunku kryminalistyka
- dr hab. prof. UKEN Kazimiera Juszka – Przewodnicząca
- prof. dr hab. Jerzy Kasprzak – Zastępca Przewodniczącej
- dr Dariusz Szydłowski – Koordynator kierunku Kryminalistyka, Kierownik praktyk na kierunku Kryminalistyka
- dr Urszula Kosielińska-Grabowska
- dr Karol Juszka
- dr Justyna Holocher
- Natalia Rodzik - studentka, przedstawiciel studentów
Zasady walidacji efektów uczenia się w Instytucie Prawa, Ekonomii i Administracji
- Efekty uczenia się realizowane w ramach zajęć/kursów są odzwierciedleniem programów studiów i są zgodne z założeniami Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji oraz Polskiej Ramy Kwalifikacyjnej.
- Za walidację efektów uczenia się i dokumentowanie tego procesu odpowiedzialny jest nauczyciel akademicki realizujący powierzone mu do realizacji w danym roku akademickim zajęcia/kursy. Podstawową formą dokumentacji jest karta kursu stanowiąca integralną część programu i plan studiów.
- Nauczyciel akademicki prowadzący kurs ma obowiązek na pierwszych zajęciach zapoznać studentów z programem kursu, projektowanymi efektami uczenia się, literaturą przedmiotu, przewidywaną formą weryfikacji efektów, w tym kryteriami oceny prac lub egzaminów.
- Nauczyciel akademicki prowadzący kurs ma obowiązek dokonania zmian w karcie kursu, dotyczących aktualizacji treści programowych, literatury lub form weryfikacji efektów uczenia się oraz przekazania jej właściwemu kierunkowemu koordynatorowi ds. jakości kształcenia w terminie nie późniejszym niż tydzień poprzedzający rozpoczęcie semestru. W przypadku niepoinformowania właściwego kierunkowego koordynatora ds. jakości kształcenia o ww. zmianach, obowiązują ustalenia zawarte w istniejącej karcie kursu.
- Wyniki egzaminów i zaliczeń stanowiących formę sprawdzenia efektów uczenia się należy wpisywać do systemu Wirtualnej Uczelni w terminach zgodnych z organizacją roku akademickiego.
- Testy, wykazy pytań egzaminacyjnych, tematy prac pisemnych oraz wszelkie inne formy weryfikacji efektów uczenia się kursów zrealizowanych w danym roku akademickim powinny być przechowywane przez nauczyciela akademickiego prowadzącego kurs.
- Nauczyciel akademicki po zakończeniu kursu jest zobowiązany do sporządzenia Raportu z weryfikacji osiągniętych przez studentów efektów uczenia się założonych dla danego kursu oraz złożenia go w Sekretariacie Instytutu Prawa i Ekonomii nie później niż 3 dni po zakończeniu semestru.