SOCIAL MEDIA MARKETING
Studia podyplomowe - II edycja 2023/2024
Instytut Prawa, Ekonomii i Administracji Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie zaprasza na profesjonalne studia podyplomowe Social Media Marketing.
Celem studiów jest przygotowanie od podstaw kompetentnych specjalistów z zakresu social media marketingu. Absolwent będzie posiadał gruntowną wiedzę oraz praktyczne umiejętności niezbędne do opracowywania, wdrożenia i zarządzania skuteczną strategią marketingową w mediach społecznościowych, w tym płatną kampanią reklamową, przy wykorzystaniu narzędzi z praktyki (również popularnych narzędzi sztucznej inteligencji).
Dlaczego powinieneś wybrać ten kierunek?
- Zdobędziesz praktyczne umiejętności pozwalające na przygotowanie oraz wdrożenie strategii social media dla wybranej organizacji;
- Poznasz najpopularniejsze narzędzia w pracy social media ninja (w tym narzędzia AI) i nauczysz się ich wykorzystywać do realizacji celów biznesowych;
- Pozyskasz inspirujące przykłady działań, które mogą zwiększyć efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych,
- Będziesz potrafił prowadzić skuteczne i efektywne kampanie reklamowe w mediach społecznościowych,
- Zdobędziesz umiejętności w zakresie skutecznego budowania zasięgu i zaangażowania odbiorców w mediach społecznościowych,
- Nauczysz się tworzyć angażujące treści, grafiki i video do publikacji w social media,
- Dowiesz się, w jaki sposób gasić kryzysy wizerunkowe w mediach społecznościowych,
- Poznasz możliwości kreowania marki w mediach społecznościowych (osobistej i biznesowej),
- W pogłębieniu wiedzy i rozwoju kompetencji pomogą prowadzący zajęcia, wśród których są doświadczeni praktycy - właściciele i pracownicy czołowych agencji w Polsce, zajmujących się marketingiem, w tym social media marketingiem (Coconut Agency, More Bananas, Friends Make Brands),
- Postawisz pierwsze kroki w branży social media (możesz rekrutować na staże i praktyki w naszych partnerskich agencjach marketingowych),
- Zdobędziesz wiedzę niezbędną do uzyskania certyfikatu 100-101: Meta Certified Digital Marketing Associate – certyfikatu Mety o znaczeniu międzynarodowym (przystąpienie do certyfikatu odbywa się poza studiami i jest dobrowolne).

Dlaczego warto?
- STAWIAMY NA PRAKTYKĘ:
Na studiach będziesz mieć możliwość pracy na praktycznych narzędziach, które są niezbędne w pracy każdego marketera w branży social media.
Nasi studenci będą mieć możliwość pracy m.in. na narzędziach Sotrender i Brand24. Nasi Partnerzy udostępnią swoje narzędzie na czas zajęć!
- WYJĄTKOWA KADRA EKSPERTÓW Z BRANŻY SOCIAL MEDIA!
Zajęcia będą prowadzić właściciele i pracownicy czołowych agencji w Polsce, zajmujących się marketingiem, w tym social media marketingiem (Coconut Agency, More Bananas, Friends Make Brands)!
Wykładowcy to praktycy, którzy wszelkie omawiane zagadnienia będą popierać licznymi przykładami z praktyki. Staramy się ograniczać teorię do minimum.
- SZANUJEMY TWÓJ CZAS:
Zajęcia będą odbywać się w 100% zdalnie w czasie synchronicznym na MS Teams. Będą one w większości nagrywane, dzięki czemu możliwa będzie też praca niesynchroniczna, co dla naszych słuchaczy oznacza dużą oszczędność czasu i elastyczność.
Zadania wykonasz w dogodnym dla siebie czasie, więc nie martw się, że nie starczy Ci czasu na życie prywatne lub zawodowe. Dodatkowo będziesz miał możliwość indywidualnych konsultacji z wykładowcami, którzy będą starali się rozwiązać każdy Twój problem.
- MYŚLISZ O KARIERZE W BRANŻY SOCIAL MEDIA?
Możesz rekrutować na staże i praktyki w naszych partnerskich agencjach marketingowych!
- DOSTOSOWUJEMY SIĘ DO TWOICH POTRZEB:
Staramy się być elastyczni i dostosowywać tematykę do potrzeb słuchaczy, w zależności od tego, które treści są dla nich bardziej lub mniej interesujące. Twoje zadowolenie i satysfakcja są dla nas priorytetem!
SPRAWDŹ OPINIE NASZYCH STUDENTÓW!
Super prowadzący, duża dawka wiedzy i praktyki, dobry kontakt z prowadzącymi.
[Podoba mi się – przyp.] pokazanie praktycznego wykorzystania wiedzy.
[Podoba mi się – przyp.] stosunek prowadzących do słuchaczy, odpowiadają na pytania, pełny profesjonalizm.
Zdalny tryb nauki. Brak nacisku na włączenie kamerki. Konkretna wiedza bez przedmiotów "'zapychaczy", które często są na studiach.
Zadania, które laikom pomagają zgłębić temat.
Kompetentne przedstawienie poszczególnych tematów. Bardzo dobrze przygotowane prezentacje z licznymi przykładami. Zadania również jasno i klarownie są wyjaśniane.
Podoba mi się fakt, ze chociaz stawiam swoje pierwsze kroki w marketingu, jestem w stanie zrozumieć wszystko bez większych problemów. Duzo zajec praktycznych- super!
Zróżnicowane formy przekazywania wiedzy (narzędzia), dużo ćwiczeń.
[Podoba mi się – przyp.] wysoka merytoryka, zadania zaliczeniowe, tematyka zajęć
[Podobały mi się – przyp.] zaliczenia z każdego przedmiotu. Motywowało to do pracy. Luźna atmosfera. Nagrywanie zajęć.

Plan studiów - I semestr
- Filary social media marketingu, 10h
- Strategia social media, 15h
- Trendy w social media, 10h
- Content marketing w social media, 10h
- Narzędzia social media i AI , 15h
- Meta ads, 10h
- Kreatywny marketing viralowy, 10h
- Influencer marketing, 10h
- Prawne aspekty działalności w social media, 10h
Plan studiów - II semestr
- Social media ads bez Mety (np. LinkedIn ads, YouTube Ads, inne), 10h
- Video media (YouTube, TikTok), 15h
- Analityka w social media marketingu, 10h
- Zarządzanie kryzysem w social media, 10h
- Kreacje graficzne i video, 15h
- Marketing społeczny w social media, 10h
- Kreowanie marki w social media (Instagram, Pinterest, LinkedIn, inne), 10h
- Copywriting w social media, 10h
- Meta marketing (certyfikat Mety w pigułce), 10h
Terminy zjazdów:
I semestr:
28-29.10, 25-26.11, 16-17.12, 13-14.01, 27-28.01, 10-11.02.
II semestr:
9-10.03, 23-24.03, 6-7.04, 20-21.04, 11-12.05, 8-9.06.
Uwaga! Powyższe terminy „zjazdów” są wstępne i zależą od dyspozycyjności wykładowców. Zajęcia zwykle zaczynają się od godz. 8.00 lub 9.00 i kończą nie później niż 16.00 lub 17.00. Dokładny harmonogram na semestr zimowy będzie znany najpóźniej we wrześniu (druga połowa), a na semestr letni – najpóźniej w styczniu.
Sposób prowadzenia zajęć:
100% zdalnie
Czym kończą się studia?
Zakończenie studiów polega na zaliczeniu wszystkich przedmiotów objętych programem studiów. Nie ma obrony pracy dyplomowej.
Dolny/Górny limit przyjęć: 17/35

Na naszych studiach zdobędziesz praktyczną wiedzę i umiejętności w zakresie:
- budowania strategii dowolnej organizacji w mediach społecznościowych,
- aktualnych trendów w branży social media,
- budowania bezpłatnego i płatnego zasięgu i zaangażowania w mediach społecznościowych,
- kreatywnego generowania pomysłów i rozwiązywania problemów w pracy social media marketera,
- wykorzystywania mediów społecznościowych do realizacji celów biznesowych,
- tworzenia kreatywnych materiałów reklamowych do publikacji w mediach społecznościowych (grafik, video, itp.)
- obsługi wielu narzędzi internetowych niezbędnych w pracy każdego social media ninja (m.in. Sotrender, Brand24, inne), a także popularnych narzędzi AI,
- prowadzenia skutecznej i kreatywnej komunikacji w mediach społecznościowych i zarządzania kryzysem w tych mediach,
- prowadzenia kampanii reklamowych w różnych social media (m.in. Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok i in.),
- tworzenia wartościowych i angażujących treści w mediach społecznościowych,
- kreowania marki w mediach społecznościowych (osobistej i biznesowej,
- zarządzania kryzysem wizerunkowym w mediach społecznościowych,
- prowadzenia działań marketingowych w mediach społecznościowych zgodnie z obowiązującym prawem,
- analizy odpowiednich KPI do realizacji celów biznesowych,
- niezbędnym do uzyskania certyfikatu 100-101: Meta Certified Digital Marketing Associate – certyfikatu Mety o znaczeniu międzynarodowym (przystąpienie do certyfikatu odbywa się poza studiami i jest dobrowolne).
KADRA PRAKTYKÓW

dr Iwona Lupa-Wójcik

Anna Ledwoń-Blacha

mgr Sylwia Walkowicz

Joanna Kropisz-Reguła

Agnieszka Gałczyńska

Daria Bokowy

Piotr Siwiec

Wojtek Żywolt
REKRUTACJA 2022/2023
Studia adresowane są do osób, które:
- posiadają dyplom ukończenia studiów wyższych I lub II stopnia na dowolnym kierunku studiów lub jednolitych magisterskich,
- pragną rozpocząć pracę w branży social media lub marketingowej,
- chcą zdobyć od podstaw gruntowną wiedzę i praktyczne umiejętności w obszarze social media marketingu,
- mają podstawową wiedzę z zakresu marketingu zdobytą np. na studiach podyplomowych „Marketing i kreatywna reklama” organizowanych na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie (warunek niekonieczny),
- chcą poszerzyć i/lub zaktualizować swoją wiedzę i umiejętności z zakresu social media marketingu,
- są zainteresowane rozwojem organizacji poprzez skutecznie prowadzone działania marketingowe (w tym reklamowe) w mediach społecznościowych,
- chcą nabyć praktyczne umiejętności niezbędne w pracy każdego marketera w obszarze mediów społecznościowych.
Dokumenty
- Podanie (dokument zostanie wygenerowany po rejestracji on-line)
- Ankieta aplikacyjna (dokument zostanie wygenerowany po rejestracji on-line),
- Umowa o warunkach odpłatności za naukę (dokument zostanie wygenerowany po rejestracji on-line, 2 egzemplarze),
- Dyplom/odpis dyplomu/ ukończenia studiów wyższych (kserokopia, oryginał do wglądu na pierwszych zajęciach)
- Zdjęcie,
- Opłata rekrutacyjna.
Terminy
Termin składania dokumentów od 2023-06-01 do 2023-09-30 |
Planowany termin rozpoczęcia 2023-10-01 |
Czas trwania studiów 2 semestry |
Miejsce
Miejsce składania dokumentów: Dokumenty prześlij na adres: Uniwersytet Pedagogiczny, ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków; z dopiskiem: studia podyplomowe |
Miejsce realizacji zajęć: Zdalnie (Ms Teams) |
Opłata rekrutacyjna
85 zł
Czesne - opłata za semestr
2200 zł
Terminy rat
I rata – do 31 października 2023 r.,
II rata – do 30 listopada 2023 r.,
III rata – do 15 marca 2024r.,
IV rata – do 30 kwietnia 2024 r.
Rekrutacja krok po kroku
- Wybierz studia podyplomowe z aktualnej oferty
- Utwórz konto w elektronicznym systemie rekrutacyjnym IRK aby zarejestrować zgłoszenie na studia podyplomowe.
- Uzupełnij krok po kroku następujące informacje:
- dane osobowe
- dane o wykształceniu
- zamieść skany dokumentów uprawniających do ubiegania się o przyjęcie na wybrane studia podyplomowe
- wnieś opłatę rekrutacyjną w wysokości 85 zł na konto podane w zakładce PŁATNOŚCI, bez niej nie będziesz brany pod uwagę podczas weryfikacji dokumentów rekrutacyjnych.
- Czekaj na decyzję o zakwalifikowaniu na studia, którą otrzymasz w zakładce WIADOMOŚCI w systemie rekrutacyjnym.
- Jeśli zostałeś zakwalifikowany otrzymasz informacje w jakim terminie i miejscu należy dokonać wpisu na listę słuchaczy.
- Jeśli nie będziesz mógł złożyć dokumentów osobiście istnieje możliwość przesłania ich listownie, pamiętaj jednak, że dokumenty muszą dotrzeć do Uniwersytetu w wyznaczonym terminie. Adres wysyłki dokumentów zostanie podany wraz z informacją o zakwalifikowaniu na studia podyplomowe.
- Ewentualne pytania można kierować na adres mailowy do kierowników poszczególnych studiów podyplomowych. Adresy do korespondencji w systemie rekrutacyjnym znajdziesz przy każdym kierunku po prawej stronie.
- UWAGA! Decyzja o uruchomieniu studiów zostanie podjęta po przeprowadzeniu wpisów na listę słuchaczy. Po zakwalifikowaniu i dokonaniu wpisu na listę słuchaczy dostaniesz potwierdzenie o tym, czy studia zostaną uruchomione i zostałeś na nie przyjęty.
- O przyjęciu na studia podyplomowe decyduje kolejność zgłoszenia w systemie IRK (muszą być załączone wszystkie wymagane dokumenty oraz wniesiona opłata rekrutacyjna.
- Aby dokonać wpisu na listę słuchaczy będziesz zobowiązany dostarczyć w wyznaczonym terminie następujące dokumenty :
- Podanie kandydata na studia podyplomowe (dokument dostępny na koncie kandydata w systemie rekrutacyjnym w zakładce ZGŁOSZENIA REKRUTACYJNE na dole strony DOKUMENTY I DALSZE KROKI, wydrukuj dopiero po otrzymaniu statusu zakwalifikowany).
- Ankieta aplikacyjna na studia podyplomowe (dokument dostępny na koncie kandydata w systemie rekrutacyjnym w zakładce ZGŁOSZENIA REKRUTACYJNE na dole strony DOKUMENTY I DALSZE KROKI, wydrukuj dopiero po otrzymaniu statusu zakwalifikowany).
- Umowa o warunkach odpłatności za studia x 2 egz., (dokument dostępny na koncie kandydata w systemie rekrutacyjnym w zakładce ZGŁOSZENIA REKRUTACYJNE na dole strony DOKUMENTY I DALSZE KROKI, wydrukuj dopiero po otrzymaniu statusu zakwalifikowany), wydrukuj dopiero po otrzymaniu statusu zakwalifikowany). Warunkiem podjęcia nauki (po przyjęciu na studia) jest wniesienie opłaty za studia (możliwość wpłaty czesnego w 2 równych ratach w każdym semestrze). Wpłaty należy dokonać na indywidualne konto słuchacza( to nie jest to samo konto które służy do wpłaty opłaty rekrutacyjnej).
- Dyplom lub odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych.
- Zdjęcie x 1 szt. (podpisane imieniem i nazwiskiem drukowanymi literami na odwrocie).
- Pozostałe wymagane dokumenty w zależności od wymagań na danym kierunku (szczegóły na stronie wybranych studiów podyplomowych).
- Masz pytania? napisz: rekrutacja.podyplomowe@up.krakow.pl lub zadzwoń do Biura Rekrutacji nr tel. 12 662 74 80.
Kontakt
SEKCJA DS. REKRUTACJI
pokój 31a, parter;
mail: rekrutacja.podyplomowe@up.krakow.pl;
tel. 12 662 74 80
Instytut Prawa i Ekonomii
ul. Podchorążych 2, Kraków
ipe@up.krakow.pl
tel. 12 662 62 11
Kierownik studiów podyplomowych: dr Iwona Lupa-Wójcik
E-mail: iwona.lupa-wojcik@up.krakow.pl